Tilbage til Datiden - gamle danske reklamer og andet godt: Amo betyder amoriner i luften

Amo betyder amoriner i luften


Klik på billledet for at forstørre. 
  
Mad & Gæster, 1970
BEGYND AT BAGE I WEEK-ENDEN! En morsom hobby til glæde og hygge for hele familien.
- Nu rejser jeg hjem til min mor!
- Kom og hjælp mig, Grethe! Her kræser jeg op med brød til kaffen... men Bo bliver bare sur - farer op, og ud af døren. Hvad skal jeg dog gøre? 
- Jeg har løsningen på dit problem! Bag selv... og med AMO mel. Husk mænd vil også gerne forkæles. Skal vi gå i køkkenet?
- Nej, hvor er det sjovt og nemt at bage med AMO... men tror, det virker?
- Ja, bestemt! "God bageduft virker bedre end den bedste parfume", siger min Jan.
- Hvor er du dejlig og dygtig!
- Grethe havde ret.... AMO betyder amoriner i luften!

5 kommentarer: